tirsdag den 29. marts 2011

**Ny mascara**



 yes! endelig en ny mascara.. denne er fra the body shop til kun 100 .- Det var så godt nok også min mor der købte den til mig, da hun havde et andet erne i butikken. Jeg havde ikke prøvet den før at jeg åbnede den - og det er jo som regel en temmelig dårlig idé.. Men den her overraskede mig faktisk. Den er meget bedre end deres vandfaste mascara, dog skal man have en "øjenvippebørste" hvis man ikke ønsker klumper! ;b






________________________________________________________________________

Fik lige øje på nogle billeder som min dejlige veninde Sigga har taget af mig;)
Der er mange af hende, men hun flår mig hvis jeg ligger dem ud.. så det vil jeg lade være med-.- 
<3

......


Love!
Anna

3 kommentarer:

  1. er blevet fast læser

    Tjek evt. min blog - jeg har gang i en giveaway, og der er sidste tilmeldingsfrist i dag :)

    Annasjalin.blogspot.com

    SvarSlet