lørdag den 26. marts 2011

Gammel skoletaske...


Hmm.. ..min mor har lige tilbudt mig den her taske.. Jeg ved ikk helt om jeg skal ta' imod den.. Den er jo rigtig fed på den gammeldags måde, og jeg har da også set et par mennesker som har gået med noget lign... 
Meen hun vil kun give mig den, hvis jeg vil bruge den til skoletaske, da den skal reparerears.. og det koster jo penge..:) På den anden side ved jeg heller ikke helt, om den er mig....

Her er nogle billeder af den:)





I er meget velkommen til at skrive en kommentar nedenunder med jeres mening;)

5 kommentarer:

  1. Jeg synes den er mega fed! og det er da pengene værd, at få repareret den!

    xx

    SvarSlet
  2. Ja, den er nemelig rigtig fed;)

    SvarSlet
  3. Jeg ikke have noget i mod, at være så gavmild at gå med den for dig! :)

    SvarSlet
  4. haha, den ville være din, hvis jeg kunne forære den væk;)<3

    SvarSlet
  5. EEEEEllsker den! Er faktisk på jagt efter en lignende selv!

    xoxo
    Caroline

    carolinebergholdt.blogspot.com

    SvarSlet