torsdag den 3. januar 2013

Gensyn med blogin'


Min veninde Celina, er fornyligt begyndt at blogge om sit liv og om hvordan det er at have en søster, som er reality stjerne. Rigtig fin blog hun har fået lavet sig!( http://celinaslowik.blogspot.dk/ )
- Men i hvert fald fik det mig lige til at kigge tilbage på min tid som 'fast blogger', og jeg indså, hvor mange af mine veninder der er holdt op. Egentlig underligt. Men det var vel en slags dille, som bare skulle overstås... men i hvert fald vil jeg begynde og blogge lidt igen, og smide nogle billeder ind af min dejlige efterskole på Helgenæs, og af andre episoder og spas, som jeg synes i skal se.
Vi ses igen snart.
kys


 Min dejlige kæreste og jeg<3
 Udsigt fra mit vindue på efterskolen<3
 Mig og Otto til nytår
 Celina som voldtager sin kæreste
Lidt fornuft, som jeg synes vi alle skal tænke lidt ekstra over i det ny år 1013<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar