onsdag den 7. september 2011

Endelig !

Har virkelig manglet tøj her på det sidste.. Så i dag tog min mor og jeg ud for at købe ind til mit klædeskab. Her er hvad jeg kom hjem med..

- Sort sweater med 5 brune knapper fra COS til 590,-

- Sort halstørklæde (Johnstons 100% cashmere) fra Nørregaard på strøget til 799,- Det er mega luksusdejligt og blødt, perfekt til alt som jeg går med..

- 4 Toppe fra H&M 200,- (to sorte, en beige og en mørkeblå)
- To par jeans fra Cheap Monday - sort/grå til 350,- og et par i brune til 350,-
- Sort undertøj fra H&M 80,- 

- To par sorte nylonstrømper kan ikke finde prisen.. Og et par sorte mønsteret nylonstrømper til 60,- tror jeg..

Ville gerne vise jer nogle billeder, Måske senere...

3 kommentarer:

  1. Det er for vildt!!! :D To blogs inden for kort tid :D Ja, OK svært at kommentere tøjet uden billeder men tillykke med det - lød som om du manglede det rimelig meget - haha :D

    SvarSlet
  2. Sikke mange spændene ting du fik købt dig! :D
    Jeg elsker selv at shoppe, som du vil kunne læse en del om på min blog.

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Lyder som, om du har fået en masse spændende ting(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min dejlige give away, hvor man kan vinde noget sminke(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet