torsdag den 25. august 2011

4 kommentarer:

  1. Hey Anna! Det er alt alt for lang tid siden vi har hørt noget fra dig!

    Havde du en cool tur til USA - ikke mange billeder vi har fået derover fra - snøft...men ok dem vi har fået er gode!

    SvarSlet
  2. hej erik! Det var fedt i USA ja!
    Jeg er ked af at jeg aldrig blogger såen ordenligt mere.. Men har bare ikke haft lyst:b

    Jeg Vil prøve at blogger lidt oftere fremover! :D

    Og Erik.. Hvem er du??

    SvarSlet
  3. hej igen! det lyder rigtig fedt - bare det var mig, har dog været i USA en enkelt gang, og det var også super fedt - de er sjove og søde de amerikanere :D

    OK, nå ja men du skal jo kun blogge, hvis du har lyst - håber på der kommer lidt fremover!

    Godt spørgsmål - ja! Jeg er vel bare en helt almindelig fyr, som tilfældigt faldt over din blog, vistnok nogle billeder, som jeg synes var ekstremt classy og stilfulde, og så læste jeg nogle flere af dine gamle blogs, og synes de var gode. Altså nu ved jeg ikke om det var det du mente?, men ellers skriv og spørg på hansenterik@gmail.com (:

    SvarSlet
  4. nå okay, fedt nok:D
    Har ikke taget så mange "classy og stilfulde" billeder i lang, lang tid, da mig og mine veninder er vokset lidt fra det tror jeg.. (:
    (egentlig en skam.. men ja..)
    haha;D

    SvarSlet