søndag den 20. februar 2011

Endelig!..





Yay! så fik jeg endelig min helt egen Gant sweater.. 
Jeg købte den på DFDS færgen på vej hjem fra Norge. Den var på udsalg fra 599,- til 400,-  så det var et tilbud jeg ikke havde råd til at sige nej til. Desuden kan man altid bruge en varm sweater. 
Der var mange farver at vælge i mellem og jeg stod mest mellem en sort, mørke blå og brun sweater. Jeg syntes at den sorte var meget "kold" i farven, og den mørke blå lidt for "marine/sømands" agtig.. så jeg valgte den her brune som jeg synes er dejlig varm i farven, og passer godt til det meste andet tøj jeg har. Der var også en anden model som var lidt tyndere i stoffet, men jeg kunne godt lide det lidt grove ved den her. 
det er en herre model og det genere mig inta! da den sider meget behageligt og afslappende.


Anna<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar